  • Data: 2010-07-19 19:44:36
    Temat: Re: Księgowanie opłaty wstępnej przy leasingu
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Jul 2010 09:56:17 +0200, Maddy napisał(a):

    > Charakter opłaty wstępnej określa umowa - musi tam być wyraźnie
    > napisane, że wydanie przedmiotu leasingu następuje dopiero po uiszczeniu
    > tej opłaty. Nie wystarczy sam fakt, że zapłaciło się przed odbiorem.
    >
    > Będę miała chwilę to podeślę namiary do interpretacji.

    Znalazłem przy okazji tego wątku ILPB1/415-154/07-4/AG
    Tylko ta jest dość stara. Jednorazowy wybryk?
    Bo w tych późniejszych już stoją na przeciwnej pozycji, np w dość świeżej
    ITPB1/415-169c/10/MR (która z kolei mi jest na rękę).

    Jakby co, to piszcie o interpretację do Leszna ;)

    Zaś przy tej zgłupiałem: ITPB1/415-114/08/AK
    Sam fakt stosowania metody kasowej ma wystarczyć?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl