  • Data: 2010-07-19 19:00:01
    Temat: Re: Księgowanie opłaty wstępnej przy leasingu
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 14:10:13 +0200, Maddy napisał(a):

    > A masz chociaż nikłe pojęcie na czym polegały transakcje JTT?

    Geez. Maddy, masz gorszy dzień od kilku dni? Bo tak czasem na grupie
    potrafisz gderać niesamowicie. Tak, wiem na czym polegały transakcje JTT.
    Pisałem to mając na myśli, że w określonej sytuacji przełożenie kasy przez
    trzy kieszenie może zupełnie zmienić kwalifikację podatkową tej kasy.

    > Czemu ciężko?

    A gdzie ja zapłaciłem czynsz inicjalny? Mam fakturę, na której jest
    pozycja "Rata leasingowa czerwiec 2009", z większą kwotą. Mam umowę, gdzie
    wyraźnie jest napisane, iż czynsz inicjalny jest zerowy. Jak w tej sytuacji
    US ma wskazać, że doszło do zapłaty czynszu inicjalnego? Ja przecież
    zapłaciłem tylko ratę za czerwiec.

    Żałuję tylko, że nie mam dokładnej treści tego oświadczenia, gdzie jest
    zapewne dokładne wyjaśnienie tej sytuacji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl