  • Data: 2006-03-01 01:23:53
    Temat: Re: Ksiegowanie do dwoch KPR
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Wiktoryn wrote:
    > Witajcie
    > Moj program do prowadzenia KPR pozwala na ksiegowanie jednego dokumentu
    > w dwoch kolumnach, przykladowo zakupu towaru z transportem w rozbiciu na
    > zakup/koszt do kolumny 10/14. Dla mnie jest to jak najbardziej logiczne,
    > ale wszystkie znane mi biura rachnkowe stosuja metode kserowania faktur
    > i wpisywania ich w dwoch wierszach z podzialem na zakupy towarow i
    > koszty, co z kolei przy wiekszej ilosci jest nonsensem.
    > W rozporzadzeniu dotyczacym prowadzenia KPR nie znajduje nigdzie takiego
    > nakazu...
> [...]
    Ja też rozbijam na kolumny. Nie przyszłoby mi do głowy że można inaczej.
    No bo jak? Wpisać ponownie ten sam dokument w innym wierszu, i to na
    dodatek z inną kwotą?
    To by wskazywało że mam dwa takie dokumenty. A właściwie to nawet nie
    takie - bo się kwoty przy pozycji nie zgadzają z kwotami z faktury.