eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKsiazki podatkowe w Excel - czy mozna? › Re: Ksiazki podatkowe w Excel - czy mozna?
  • Data: 2002-12-13 09:50:50
    Temat: Re: Ksiazki podatkowe w Excel - czy mozna?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:atc97g$bq2$1@news.tpi.pl...
    > Mam pytanie
    > jesli ktos prowadzi działalnosc gospodarcza na zasadach ogólnych, jest
    > płatnikiem VAT
    > czu ewidencje sprzedaży, VAT, środki trwałe itd można prowadzić w Excelu

    Przed laty mój kolega tak prowadził (KPiR, nie był wtedy vatmanem), sam
    sobie porobił stosowne podziały na kolumny, wiersze, komórki, opisy itd ...
    przeszedł w takiej formie nawet kontrolę w US (miał to wydrukowane) a na
    pytanie kontrolującego o instrukcję do programu (Excel) odpowiedział że
    jest do nabycia w prawie każdej księgarni i to dostosowane do poziomu
    każdego odbiorcy; US dalej w to nie wnikał i sprawdzał tylko wydruki

    > drukując co miesiąc je i wpinajac do segregatora.

    jest cos na temat zbroszurowania w przepisach no i pamietaj o jakiejś
    archiwizacji zeby ci wszystko nie zgineło jak dysk padnie

    > o czym trzeba pamietać co
    > musi byc na takich wydrukach

    No to co wymaga MF w stoswnych rozporządzeniach lub popatrz sie jak to
    wygląda w wydrukowanych egzemplarzach będących w sprzedaży

    > Czy w ogóle można tak robic?

    IMO, tak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1