  • Data: 2007-04-02 14:33:29
    Temat: Re: Ksiązki jako KUP
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    jureq wrote:
    > Dnia Mon, 02 Apr 2007 14:28:19 +0200, Piotrek napisał(a):
    >
    > Tak jak sam piszesz w remanencie początkowym można ująć tylko towary
    > handlowe a nie wyposażenie firmy. Więc jest bardzo prawdopodobne, że w
    > wypadku kontroli będą próbowali udowodnić, że nigdy nie próbowałeś tych
    > książek sprzedawać czyli inaczej mowiąc nie były nigdy towarem hadlowym.

    To nie problem. Myślę, że bez kłopotu parę tych książek bym nawet
    sprzedał, gdybym tylko miał na to czas :-)

    > Rozumiem, że jesteś właścicielem księgarni i masz sprzedaż książek wpisaną
    > na zgłoszeniach do EDG, GUs i US :)

    Z tego co widzę to nie mam 52.50 (bo nie planowałem otwierać sklepu) ale
    generalnie jestem zabezpieczony na wszelką okoliczność :-) i szczęśliwie
    mam 52.63 (czyli w szczególności aukcje internetowe) co - jak się wydaje
    - w zupełności wystarczy.

    Czy wiedziecie zatem jakieś niebezpieczeństwo?

    Piotrek