    From: "..::Michał::.." <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszty uzyskania przych od umów o dzieło [PIT37]
    Date: Sun, 10 Apr 2005 22:52:41 +0200
    Sender: u...@o...pl@83.16.113.210

    Sun, 10 Apr 2005 22:48:36 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Nikiel ;-)
    napisał(a):

    > Pewnego słonecznego/deszczowego dnia ..::Michał::.. <u...@o...pl>
    > wystukał[a]:
    >
    > Kwota 1227 dotyczy się stosunków pracy, a umowa o dzieło to nie jest
    > stosunek pracy tyko przychód z działalności wykonywanej osobiście... coś
    > tam coś tam.
    > Dane z pit 11 (z umowy o pracę) wpisujesz w inną rubryczkę niż dane z
    > pit 8B (umów o dzieło). To są dwie oddzielne rzeczy. Koszty z tyt. umów
    > o dzieło mogą wynosić nawet 5 tyś - nie ma tu limitu.

    roczne koszty uzyskania przychodów (z każdego z wyżej wymienionych tytułów)
    wynoszą nie więcej niż 1.227 zł (miesięcznie 102 zł 25 gr). W przypadku,
    gdy podatnik w 2004 r. tego samego rodzaju przychody uzyskiwał od więcej
    niż jednego podmiotu, roczne koszty uzyskania przychodów z poszczególnych -
    wyżej wymienionych tytułów - nie mogą przekroczyć 1.840 zł 77 gr.

    to teraz juz całkiem nie wiem ;)
    --
    ..::Michał::..