  • Data: 2004-02-01 21:35:29
    Temat: Re: Koszty sądowe ---> KUP
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bert napisał:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Oki sprawa wygląda następująco:
    > Dostałem sądowy nakaz zapłaty kwoty zadłużenia + koszty sądowe, do tego
    > doszły jeszcze koszty komornicze (czyli płaci dłużnik/pozwany).
    > Czy mogę te koszty (sądowe, komornicze) zaksięgować w koszty uzyskania
    > przychodu?

    Nie. Koszty egzekucji zobowiązan nie są KUP dla dłużnika. Nie apomietam
    artykułu, ale dobrze jest raz na jakis czas przeleciec ten zaczynający
    sie do "nie stanowi kosztu uzyskania przychodu...". To tam siedzi.
    Odsetki pod zaległości owszem sa kosztem (jako odsetki kredytu
    kupieckiego), ale nic poza tym.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk