  • Data: 2010-02-17 08:48:17
    Temat: Re: Koszty pojazdów na nowy rok?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Feb 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No. Ale stara jest wypełniona i ma na ostatniej pozycji remanent.

    Czy już pytałem o to, czy przeczytałeś rozporządzenie
    o prowadzeniu KPiR?
    Przepis poproszę.
    Przepis na to, że remanent ma być na ostatniej pozycji lub ma
    być ujęty jako ostatni.

    I żeby nie było - osobiście oberwałem kiedyś operacją komplementarną,
    czyli pytaniem o wskazanie przepisu z którego miałoby wynikać
    że remanent początkowy ma być pierwszym ujętym "zdarzeniem" :P
    bo tak napisałem (żebyś nie narzekał że "wszyscy na Ciebie"
    i tak dalej, wcale nie jesteś pierwszy z domniemywaniem czegoś
    czego minister *NIE* napisał, medalu nie dostaniesz :])

    > Więc została zamknięta, mylę się?

    Jedno z drugim IMO nie ma nic wspólnego.
    IMO tak, mylisz się.
    I nie, nie odpowiem na pytanie "jak to zrobić w programie xxxx",
    bo ja panie w arkuszach, metodą "na króla Ćwieczka", która
    ma mnóstwo wad i jedną zaletę - to *ja* wpisuję reguły :>

    > To oczywiście takie rozważania poboczne, bo problem jest w odwrotnym
    > kierunku i nie mam potrzeby przenoszenia kosztów na 2009, ale na 2010 :D

    Ale z opisu mi wyszło że KPiR na 2009 zamknąłeś "przy okazji"
    otwierania tej na 2010.
    No bo jeśli nie, to odpowiedz na pytanie Maddy - po co zamknąłeś?

    pzdr, Gotfryd