  • Data: 2010-02-16 23:11:46
    Temat: Re: Koszty pojazdów na nowy rok?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Za bardzo idziecie personalnie. Ja próbuję zrozumieć mechanizm

    Tristan tego nie przeczyta, bo ja zapewne gniję w jego KF,
    ale tak się zastanawiam dlaczego tyle osób cierpliwie
    (choć niektórzy wyraźnie ironizują) wykłada podstawy człowiekowi,
    który za miesiąc będzie pytał o to samo. Tyle już było na grupie
    o zasadach rozliczania kosztów wg kilometrówki, że jeśli ktos nie załapał,
    to tłumaczenie po raz kolejny nie pomoże. Trudno by mu się było nawet
    wyłgać, że dotychczasowych wyjaśnień nie czytał, bo go nie dotyczyło,
    bo rozlicza więc dotyczyło. Lubi się podroczyć :-)