  • Data: 2011-03-01 14:13:25
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-03-2011 14:49, Smok Eustachy pisze:

    > Szacuję, że 300 zł od łebka by wystarczyło. Jest problem z nauczaniem
    > początkowym, bo by dzieci musiały chodzić co drugi dzień 3x w tygodniu.
    > Powiedzmy jak teraz jest pensum 18 godzin to policzmy dla ułatwienia 20 i
    > daje to 4 godziny dziennie + przerwy 10 min czyli godziny 55 minutowe.
    > 55x4=220minut dziennie. Nie wiem ile teraz liczą łebków na psora, ale
    > biorąc pod uwagę mniejszą klasę to żeby wyjść na to samo nauczyciel by
    > musiał tyrać 440 minut czyli 7 godzin i 1/3.
    > 2. Jeśli nauczyciel zarabia 3000 brutto i ma 30 dzieci w klasie to
> [...]

    A szkoły utrzymują się same - prąd, wodę, ogrzewanie bozia zsyła z nieba
    a sprzątać szkołę przychodzą rodzice w czynie społecznym.
    Oczywiście z pomocy naukowych mamy tablice i kredę - jak dzieci kredę
    przyniosą z domu.
    Tablice na całe szczęście, tak jak stoły i ławki, zostały po tym
    okropnym socjalizmie. Może czasem sie jakas bibliotek trafi, albo i parę
    mikroskopów w poskomunistycznej sali do biologii...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813