  • Data: 2011-03-01 12:15:38
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2011-03-01, Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie ważne co pisałeś. Te kombinacje nie dają tego samego, czyli:
    > * identycznego koszyka świadczeń (bo zagraniczne)
    > * identycznych warunków wejścia (bo np. nie można mieć DG)
    >
    > Więc warunek "takie samo" nie jest spełniony.

    Nie pisałem, że można mieć taniej i nie płacić składki z DG.

    Pisałem tylko, iż:

    - jedynie ze składki zdrowotnej dostaje się coś wartościowego,
    - jednakże uważam, że składka z działalności jest zbyt wysoka, skoro
    można mieć takie same ubezpieczenie taniej, z innego źródła
    - nie oznacza to, że można prowadzić DG i płacić niższą składkę zdrowotną.

    Bardzo proszę o niewymyślanie argumentów, wpychanie mi w klawisze i
    potem ich dzielne obalanie.

    --
    Liwiusz