  • Data: 2004-04-30 06:50:24
    Temat: Re: Korekta PIT-5
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Apr 2004, Roland Zerek wrote:
    [...]
    >+ deklaracji odliczylem wydatki na ZUS, z ktorym z wiadomych powodow zwlakalem
    >+ z zaplata. Efekt jest taki, ze ZUS odliczylem, ale faktycznie go nie
    >+ zaplacilem...

    No to masz się z czego tłumaczyć.
    Przecież odlicza się tylko ZUS *zapłacony* w rozliczanym miesiącu
    (zakładam iż mowa o ZUSie prowadzącego i osob współpracujących):
    jakim prawem odliczyłeś w deklaracji składanej np. w październiku
    za wrzesień ZUS za sierpień (który był płatny do 10 września),
    skoro NIE MIAŁEŚ dowodu wpłaty ??

    >+ Wyszlo na powierzchnie przy okazji PIT-36... Podatek nalezny i tak sie nie
    >+ zmieni :-))

    Zastanów się chwilę.
    Ja bym natychmiast sprawdzał ile PIT-5 mam do korekty...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)