  • Data: 2007-03-06 22:43:02
    Temat: Re: Korekta PIT-40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Ryszard wrote:
    > Witam!
    >
    > Zapomniałem sobie o uldze na Internet. Rozliczałem sie przez
    > zakład pracy, dostałem druk Pit-40. Szkoda tej ulgi. czy
    > wystarczy jak dokonam korekty na Pit-37 i odlicze ulge za
    > Internet?

    Na pewno pit-37.
    Ale czy korektę, czy złożenie zeznania, to bym się zastanawiał.
    Korektę pit-37 można zrobić do pit-37, a w twoim przypadku takowego
    wczesniej nie składałeś.
    Kiedyś było tak, że złożenie samodzielnego zeznania pit-37 automatycznie
    anulowało pit-40. I nie przypominam sobie, aby coś się zmieniło.