  • Data: 2007-01-09 12:31:21
    Temat: Re: Kontrola z US - 5 lat?
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem coś tu jest nielogiczne.
    > Jakiś przepis nakazuje żeby na mieszkanie zarobić w ciągu (tylko) 5 lat?
    > Usiłuję dociec z czego ma wynikać inne traktowanie lat poprzednich -
    > przecież (jak rozumiem) to nie jest kontrola rozliczeń podatkowych
    > z "bieżących" lat.
    > Coś źle rozumiem?

    Mieszkanie kupiłem w 2003. I US po prostu chce skontrolować wstecz tyle, ile
    jeszcze może (plus bezprawnie jeden rok, ale chyba jednak powiem że zjadłem :)).
    To moja pierwsza w życiu kontrola, więc przygotowuję się jak na wojnę :)
    Oczywiście wszystko mam w porządku. Nie sądzę, aby chcieli za mnie spłacić mój
    kredyt hipoteczny :)
    A było się nie przemeldowywać i słać dalej PITy do starego, dobrego, poczciwego
    US... (tak wiem, miejsce zamieszkania, te sprawy - pomińmy)

    PG