    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kontrola US
    Date: Tue, 03 Jun 2008 11:28:36 +0200

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik "nihil" <n...@w...pl> napisał
    >
    > Zależy czy kontrola jest rutynowa, czy z "uprzedzeniem" ;) Jak z
    > "uprzedzeniem" to wiedzą czego szukać i co poddać głębszej analizie.
    > Zawsze można porównać z ewidencją u wystawców lub sprawdzić cy firmy
    > istnieją po NIPie.
    > Jak często tak robią to nie wiem.

    Przy każdej kontroli bez względu na wielkość podatnika mam jakąś
    krzyżówkę. Jak dużo faktur to sprawdzają raczej na czuja, jak niewiele
    to potrafią sie przelecieć po wszystkich kontrahentach.
    Odpuszczają sobie tylko duże firm sieciowe, hipermarkety wszelkiego typu
    itp.

    Jeżeli ma się stałych podwykonawców czy dostawców, to przetrzepią także
    ich na 100%.
    Szczególnie małe firmy transportowe, budowlane, rzemieślników (jak ci
    podwykonawstwo robi Skanska a transporty Raben to raczej do nich nie pójdą).

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813