  • Data: 2005-09-20 06:08:41
    Temat: Re: Konto i przelewanie wyplaty,zwrotu podatku
    Od: Gregi <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ napisał(a):
    > Przy weryfikacji, mozna wymusic na mlince numer rachunku, bo jest on
    > generowany w trakcie tej weryfikacji i od razu oczywiscie moga na niego
    > wplywac srodki. Jak nie wymusisz, to potem rzeczywiscie to trwa. Opisuje
    > stan, jaki byl okolo roku temu, ale znajac BRE, to sie procedury nie
    > zmienily.

    No wlasnie, tylko, ze mnie jeszcze nie zweryfikowano. Sprawdzilem na
    stronie mBanku status swojego wniosku i ma jedynie przyjety (czy cos
    takiego oznaczajacego, ze zarejestrowano go w systemie). Ale dzieki za
    info, jak do mnie zadzwonia to upomne sie o numer konta :)

    Dzieki wam obu za pomoc :)

    --
    Pozdrawiam Gregi
    GG:2400874