  • Data: 2003-08-17 20:50:15
    Temat: Re: Konto firmowe - kiedy zgłaszać do US
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a x...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > wniosek
    >
    > napisalem slowo 'chyba' :)

    Więc uściślam - w przypadku osoby prowadzącej samodzielnie działalnośc
    gospodarczą jest to druk NIP-1 + NIP-B jeżeli jest więcej kont niż bodaj 4
    (tyle mieści sięna NIP-1)

    > obowiazek podawania wszytskich nr. kont wynika z tego co napisales i
    > zabezpiecza US przed ukrywaniem funduszy na zobowiazania wzgledem
    > skarbu panstwa ;)

    Z tego co pamiętam te dyskusje to obowiązek wynikał raczej z rozliczaniem z
    US, więc należy pować te konta z których płaci się ależności do US - w
    szczególności VAT - tutaj jednak ja rezerwuję sobie słowo 'chyba'. Jak ktoś
    pamięta - niech przytoczy artukuły.
    Zresztą podać wszystkie konta - w przypadku niektórych firm byłby to
    absurd.
    I jeszcze taka mała uwaga praktyczna - właściwie to niesłyszałem ażeby US
    się o to czepiał - raczej w przypadku jakiegoś zwrotu poinformuję cię abyś
    podał nr konta - ale... lepiej dmuchać na zimne!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"