eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKonieczność wprowadzania "prywatnego" sprzętu do EW/ŚT..? › Re: Konieczność wprowadzania "prywatnego" sprzętu do EW/ŚT..?
    From: "Marta" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Konieczność wprowadzania "prywatnego" sprzętu do EW/ŚT..?
    Date: Thu, 2 Mar 2006 08:51:15 +0100

    Użytkownik "ślepy" <postmaster@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości
    news:du519a$hjk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Może jedynym polem manewru pozostaje tu magiczna kwota 1500 zł..?
    >
    > Załóżmy, że mam jeszcze drugi, sporo słabszy komputer, na który nie
    > posiadam papierów (wiem, przydałyby się - ale czy są konieczne?), a że
    > był kupiony za mniej niż 1500 zł, to do EW go nie wciągam. Czy US może
    > mieć jakieś poważniejsze "ale" w takiej sytuacji? Na pewno trudniej
    > będzie im udowodnić, że ten sprzęt kosztował więcej niż mi że mniej ;)

    Dobra, to jeszcze taki przypadek: rozpoczynam DG (ryczałt ewid.) mając
    prywatny komputer o niewielkiej (<1500 zł) wartości, pierwsze zakupy na DG
    to części komputerowe, każda o wartości <1500 zł. Czy muszę gdzieś to
    odnotować (poza ewidencją VAT, bo oczywiście chcę go od tych części
    komputerowych odliczyć)?
    md