    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Komputer + system. Środek trwały?
    Date: Thu, 12 Nov 2009 22:10:56 +0100

    PiotrB. wrote:
    > Jeszcze jedno pytanie.
    > Jeśli kupię rzecz za więcej niż 3500zł, to jak rozumiem muszę ją wpisać
    > do ewidencji
    > środków trwałych i jeszcze w tym samym miesiącu mogę amortyzować
    > jednorazowo, czy tak?
    > Bo poniżej 3500zł traktuję tak jak każdy inny zakup wyposażenia.
    >
    > Pozdr. Piotr

    Ale przecież to nie cena przesądza o tym, czy coś jest ŚT tylko
    przewidywany okres użytkowania.

    Możesz mieć długopis za 1 plz, który jest środkiem trwałym i masz go w EŚT.

    Możesz też mieć serwer za 100k pln który środkiem trwałym nie jest
    ponieważ planujesz go używać przez 3 miesiące i następnie sprzedać.

    Piotrek