eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKomp poniżej 3500 netto ŚT czy wyposarzenie - jak ulepszać? › Re: Komp poniżej 3500 netto ŚT czy wyposarzenie - jak ulepszać?
  • Data: 2009-04-23 09:12:08
    Temat: Re: Komp poniżej 3500 netto ŚT czy wyposarzenie - jak ulepszać?
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak na poważnie to wywalą Ci z KUP. Zerknij do art 23 ustęp 1 punkt 49

    Więc:
    "49) wydatków poniesionych na zakup zużywających się stopniowo rzeczowych
    składników majątku przedsiębiorstwa, nie zaliczanych zgodnie z odrębnymi
    przepisami do środków trwałych - w przypadku stwierdzenia, że składniki te
    nie są wykorzystywane dla celów prowadzonej działalności gospodarczej, lecz
    służą celom osobistym podatnika, pracowników lub innych osób, albo bez
    uzasadnienia znajdują się poza siedzibą przedsiębiorstwa,"

    A jeżeli są wykorzystywane do celów prowadzonej działalności i dodatkowo są
    na laptopie zdjęcia z wakacji to co?
    Przecież głównie używam tego sprzętu do pracy?
    Czy rzeczywiście kontrola obejmuje też sprawdzanie tego co jest na dyskach
    kompów firmowych?

    Bardziej mnie martwi ta druga część. Czyli wyposażenia nie można wynosić
    poza siedzibę DG? A jak mam wpisane działalność na terenie całego kraju?
    ŚT też nie można wynosić?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM