  • Data: 2006-07-21 19:28:47
    Temat: Re: Komornik i nie moje zaległości
    Od: "Bartek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To niech zajmie, a nie wskazuje innego rachunku

    > Wygląda, że zaległości jest więcej niż tylko za lokal i "sprytny" komornik
    > chce obejść fakt, że na koncie "siedzi" już kto inny.

    Aro ma całkowita rację.
    Naleznosc jest takim samym dobrym aktywem do zajecia komorniczego jak wlasne
    srodki trwale, gotówka w kasie czy na koncie bankowym. Komornik zapewne na
    rachunku bankowym juz siedzi, ponalepial swoje stemple na komputerach itp
    oraz powysylal takie informacje takze do innych klientów biura rachunkowego.

    W tej sytuacji, placąc komornikowi zamiast do biura rachunkowego naleznosc
    za uslugi biura, pokrywasz zobowiazania wobec biura. Tutaj jestes ok. Biuro
    nie moze miec wobec Ciebie żadnych roszczeń z tyt.nieoplaconych usług, bo de
    facto są one w ten sposob oplacone. Zmniejsza sie saldo Twich zobowiazan
    wobec biura, a równoczesnie zmniejsza sie saldo zobowiazan biura wobec
    komornika.

    BN
    www.adekus.pl