  • Data: 2008-05-30 10:13:46
    Temat: Re: Kombi z kratka a odliczanie VAT od czesci
    Od: piotrliwszic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Maj, 12:05, "Mariusz"
    <M...@p...WYTNIJTOonet.pl> wrote:
    > Też mam w dowodzie rejestracyjnym wpisane "ciężarowy", tylko że w międzyczasie
    przestał być już ciężarowym w myśl ustawy, więc
    > przestałem odliczać VAT od benzyny. Od części dalej odliczałem, bo przecież to jest
    ulepszanie środka trwałego, za który jak go
    > kiedyś sprzedam będę musiał oddać VAT. A teraz dowiaduję się o jakimś dodatkowym
    papierku.

    > W sumie to mam dwa pytania:
    >
    > 1. Jak nie było takiego wymogu gdy wpisywałem auto do ewidencji ŚT, a pojawił się
    później to czy muszę mieć ten świstek?
    > 2. Skoro mój samochód nie jest ciężarówką w myśl ustawy, a jest ciężarówką z
    homologacją według dowodu rejestracyjnego, to czy mogę
    > odliczać VAT na części, olej i naprawę i po co mi papierek ze stacji kontroli,
    skoro i tak mi go nie dadzą?

    > pzdr.
    > Mariusz

    To mamy trochę inną sytuację bo mój samochód był i jest ciężarowy nie
    zależnie od ustawy.
    Z chęcią przeczytam odpowiedzi na Twoje pytania