eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient wypowiedział umowę i nic...Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Data: 2006-04-12 13:54:07
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > news:e1iuei$199$1@news.onet.pl...
    >>> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
    >> zrezygnowała z usług.
    >
    > Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z regulaminem i
    > pali głupa.

    Dlaczego więc nie odetniesz tej osobie dostępu do usług? A.... już wiem,
    bo jeszcze byś chciał opłatę za 2 m-ce wydusić pomnożoną x2. Jeśli były
    klient za pomocą Twojego sprzętu może korzystać z dostępu to nie dziw się,
    że ma cokolwiek słabe parcie na to aby Ci ten sprzęt zwrócić. Tym bardziej,
    że w regulaminie nia nałożyłeś za przetrzymywanie sprzętu żadnej kary
    umownej.
    Odetnij mu w końcu usługi (bo opłat za to i tak raczej nie wydusisz), to
    może klient szybciej się zmobilizuje do zwrotu sprzętu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1