    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kiedy ujac w koszty
    Date: Fri, 29 Nov 2002 00:57:13 +0100

    On Thu, 28 Nov 2002, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Wiola Pikorska napisał:
    >+ > Użytkownik "roo" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > Jeżeli twoje pytanie dotyczy obecnej sytuacji to odpowiedż pierwsza była
    >+ > prawidłowa.Vat odliczasz w m-c zapłaty lub następnym. [...]
    >+ Wiola - nie kiedy zapłaci a kiedy przypada termin płatności wyznaczony
    >+ na fakturze! To nie są tożsame daty. Fakt że faktura nie zostanie
    >+ zapłacona nie ma wpływu na odliczenie VAT w tym przypadku.

    Maddy, tak z ciekawości (nie żebym się czepiał, nie próbowałem
    zrozumieć ;>) - czy "kasowoVATowca też *w tym przypadku* obejmuje
    zaliczenie "z terminem" a nie "z zapłatą" ?
    (nie wykluczam bo pewnie zapisy się wykluczają :[)

    >+ Koleżanko droga, nie wprowadzaj ludzi w błąd nie mieszaj w głowach
    >+ lajkonikom :-))

    Oj, ale ministry nam tyle permutacji ostatnio powprowadzali...
    Już widzę co będzie w styczniu - kiedy wszyscy "chętni na
    protekcję ministra" zaczną wystawiać VAT MP...

    Pozdrowienia, Gotfryd