  • Data: 2004-03-05 13:42:33
    Temat: Re: Kiedy nabijać na kasę przy przelewach?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c2a00l$2k1$1@atlantis.news.tpi.pl>, Dariusz Domagała wrote:

    > Rozwiazanie jest tylko jedno.
    > Jezeli skorzystales z 50% ulgi na zakup kasy to pozostaje
    > tylko przez trzy lata przemeczyc sie jakosc nabijajac od czasu
    > do czasu cos na tej nieszczesnej kasie. A pozniej....

    Nie no, jasne, ale chodzi mi o to, czy po rozpoczęciu ewidencjonowania
    jestem zobowiązany do ewidencjonowania niezależnie od tego, czy coś jest
    zwolnione od obowiązku? Jednym słowem, jeżeli mam kasę i prowadzę eksport
    usług, to czy muszę go ewidencjonować, czy mogę olać i powiedzieć potem, że
    co prawda mam kasę, ale korzystam ze zwolnienia punkt 54 załącznika... itd.
    --
    Samotnik