  • Data: 2004-04-26 10:52:47
    Temat: Re: Kawiarenka Internetowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Apr 2004, Katarzyna Nova wrote:

    >+ Radek Popławski napisał:
    >+
    >+ "Cały czas jest 22% i tak będzie."
    >+
    >+ Skad taka pewnosc ?
    >+ Kawiarenki internetowe swiadcza usluge dostepu do Internetu w 99,9 % na
    >+ rzecz klientow indywidualnych.

    No tak, ale o ile wiem świadczą ją "nie tylko" a "przy okazji".
    Zdaje się że argumentacja jest taka: "klient może sobie np.
    w coś grać, wcale z internetu nie korzystając" :)
    Jakby ci się chciało szukać to AFAIR były dyskusje (chyba w zeszłym
    roku) czy by nie dzielić usługi na 2 częsci... mnie nie pytaj
    czy to ma ręce i nogi bo nie wiem :)
    Ale ten sam "zarzut" był podnoszony jeśli 'lokalny dostawca internetu'
    przy okazji udostępniał serwer z czymś tam.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)