  • Data: 2005-11-10 22:28:32
    Temat: Re: Kasia Fiszkalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Nov 2005, Samotnik wrote:

    > I tak znajdą się tacy, którzy wpłacą inaczej. A teraz jest problem do
    > rozstrzygnięcia. Mianowicie: masz 80 tys. sprzedaży, ale wszystko "na
    > przelew" i nie masz kasy. Jeden wpłaca "nie na przelew" (albo robiąc
    > wpłątę własną itd - chodzi o to, że nie kwalifikuje się do zwolnienia)
    > i... No i właśnie - są różne teorie - czy w limicie chodzi tylko o tę
    > sprzedaż oprócz zwalniającej, czy o każdą. Ja twierdzę, że o każdą i
    > dlatego mam kasę, chociaż jej nie używam. :)

    :)
    Spytam wobec tego inaczej: uważasz że każdy wpływ na konto
    jest "sprzedażą w rozumieniu VAT" ?
    Mam na myśli nie tylko odsetki bankowe, ale również otrzymane
    od klientów odszkodowania, kary umowne oraz wpłaty omyłkowe.
    Bo jak rozumiem "wpłata własna" to jest wpłata omyłkowa,
    zakładając że istnieje regulamin wpłacania ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)