    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasia Fiszkalna
    Date: Mon, 7 Nov 2005 09:36:58 +0000 (UTC)

    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    > wiadomości news:dkidun$r3o$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > dlatego w niektórych wypadkach warto przygotować swoje
    > wypełnione blankiety, żeby klient już nie musiał nic kombinować
    > na własną rękę.

    I tak znajdą się tacy, którzy wpłacą inaczej. A teraz jest problem do
    rozstrzygnięcia. Mianowicie: masz 80 tys. sprzedaży, ale wszystko "na
    przelew" i nie masz kasy. Jeden wpłaca "nie na przelew" (albo robiąc
    wpłątę własną itd - chodzi o to, że nie kwalifikuje się do zwolnienia)
    i... No i właśnie - są różne teorie - czy w limicie chodzi tylko o tę
    sprzedaż oprócz zwalniającej, czy o każdą. Ja twierdzę, że o każdą i
    dlatego mam kasę, chociaż jej nie używam. :)
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem