  • Data: 2002-10-14 08:55:43
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa a inny kredyt na mieszkanie
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli wydam na mieszkanie mniej pieniędzy niż wziąłem kredytu + własne
    > wpłacone środki, to co się wtedy dzieje?
    > Czy te pieniądze też mogę wydać na remont tego mieszkania, na meble (tu
    > chyba przesadziłem :) )?
    >
    > Robert

    Byłoby najlepiej wydać wszytko ( kredyt + oszczędności) na cel zgodny z
    oszczędzaniem KM.
    remont ale generalny może byc celem oszczędzania
    W Kasie Mieszkaniowej mogą oszczędzać osoby, które chcą zaspokoić własne
    potrzeby mieszkaniowe, do których w szczególności należą:

    a.. Nabycie, budowa, przebudowa, rozbudowa, nadbudowa domu, bądź lokalu
    mieszkalnego stanowiącego odrębną nieruchomość,
    b.. uzyskanie spółdzielczego prawa do lokalu mieszkalnego lub prawa do
    domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej, albo prawa odrębnej
    własności lokalu mieszkalnego,
    c.. remont domu lub lokalu (litera a, b) z wyłączeniem bieżącej
    konserwacji i odnawiania mieszkania czy też domu,
    d.. spłata kredytu bankowego zaciągniętego na wymienione wyżej cele,
    e.. zakup działki budowlanej albo jej części pod budowę domu
    jednorodzinnego lub budynku mieszkalnego, w którym jest lub będzie się
    mieścił lokal mieszkalny Posiadacza rachunku.

    Weź mniejszy kredyt lub kup wieksze mieszkanie ( dom)

    PapaJoe