    From: Tomasz Nowak <t...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasa fiskalna od 1 kwietnia?
    Date: Wed, 29 Mar 2006 15:59:35 +0200

    Ania napisał(a):
    > Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zmieniło się ,niestety:(kasa będzie Cię obowiązywac od 01.09.2006
    > 7) przy dostawie nagranych, z zapisanymi danymi, lub zapisanymi pakietami
    > oprogramowania komputerowego (w tym również sprzedawanymi łącznie z licencją
    > na użytkowanie): płyt CD, DVD, kaset magnetofonowych, taśm magnetycznych (w
    > tym kaset wideo), dyskietek, kart pamięci, kartridży.
    >
    > Podatnicy wymienieni w punktach od 4 do 7 powinni rozpocząć ewidencjonowanie
    > przy użyciu kas od 1 września 2006 r.

    Ale pytanie brzmiało inaczej. Czy jeśli zaprzestanie sprzedaży det. od 1
    kwietnia, to czy będzie musiał mieć kasę fiskalną od 1 września ?

    A moje pytanie jest podobne: czy jeśli od 1 kwietnia zostanie
    zaprzestana sprzedaż tylko artykułów w paragrafu 4 ale sprzedaż
    detaliczna nadal będzie, ale podlegająca zwolnieniom z paragrafu 2, to
    czy kasa będzie musiała być od 1 września.