  • Data: 2002-12-19 20:37:00
    Temat: Re: Kasa fiskalna - jak w 2003
    Od: "Jacek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:att01g$9q9$1@news.tpi.pl...
    > Znalazłeś gdzieś w sieci ten Dz.U. ?
    > Z tego co widzę to i sejm i abc są jeszcze mocno do tyłu :-(

    Nie znalazłem bo nie szukałem.Było chyba w Rzepie,no i inne media nic nie
    donosiły o zmianach w tej materii.

    > Masz na myśli kwestię korekt ?
    > Wygląda na kolejny pomysł z cyklu "jak wesprzeć przedsiębiorców".
    > Że też ci ludzie mają czelność tak łżeć w żywe oczy...

    Być może przyjdzie czasami na siebie naskarżyć i ściągnąć na siebie
    jastrzębi wzrok US,a w zasadzie wydać wyrok na samego siebie.
    Smutne to jest niestety i szkoda że prawdziwe.Tak nam idą "na rękę"
    Jacek