  • Data: 2002-03-12 06:33:24
    Temat: Re: Kasa fiskalna i zwrot towaru
    Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jacek" <k...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:a6igml$bvc$1@news.tpi.pl...

    > jest taki przpis ze towar pelnowartosciowy nie podlega zwrotowi
    > kupilem spodnie okazaly sie troche za waskie i nie odpowiadaly mi chcialem
    > zwrocic ale okaqzalo sie to nie mozliwe , moglem tylko wymienic na wieksze

    W takim razie Ikea, Auchan, Geant, Obi i inne hipermarkety nie znają tego
    przepisu, bo u nich ze zwrotem towaru nie ma problemu :))

    Pozostałym- dziękuję za wypowiedzi. Poszukam trochę w paragrafach i może na
    drugi raz będę mądrzejszy.

    Adam 'Rolek' Rolbiecki a...@g...pl
    "Who do You want to plonk today?"