    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Karta podatkowa a usługi dla firm
    Date: Wed, 6 Jan 2010 22:20:20 +0100

    Dnia Wed, 6 Jan 2010 00:37:44 -0800 (PST), a napisał(a):
    [...]
    > "Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    > Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz
    > § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w
    > sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa
    > podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby
    > Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza,
    > że stanowisko Pana M. ... przedstawione we wniosku z dnia 27 marca
    > 2008 r. (data wpływu - 31 marca 2008 r.) o udzielenie pisemnej
> [...]

    No i w świetle tego, co pisałam wcześniej (ten pkt 5) nie powinno być
    zastrzeżeń.
    Uważałabym jednak, gdyby Twoim odbiorcą była spółka mająca osobowość prawną
    (sp. z o.o., S.A.), wtedy IMO nie miałbyś możliwości kontynuować
    opodatkowania na podstawie karty podatkowej.
    Nabywcą może być ta "ludność", o której w tym punkcie 5 napisano
    precyzyjnie.

    :)

    --
    Pozdrawiam,