  • Data: 2002-02-04 11:21:25
    Temat: Re: KUP w jednym miesiącu
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Magdip napisał(a):

    > wynagrodzenie
    > >

    > niestety sprawa się komplikuje, ponieważ rzecz dotyczy 2001 roku - ja teraz
    > przygotowuje rozl. roczne i tak też mam wątpliwości. Facet już nie pracuje.
    > Chcąc to wyprostować to muszę skorygować listę płac, skorygować pit-4 za
    > tamten miesiąc 2001 roku i poprosić gościa o zwrot chyba tej kwoty (bo
    > dostał za dużo). Nie wiem, czy można to tak skorygować, by wystawić mu już
    > poprawny PIT -11. Da się?
    Ej, nie utrudniaj sobie życia, przecież gośc musi tak naprawdę zwrócić
    urzędowi skarbowemu, a nie Tobie. Wydobycie pieniedzy z tego tytułu od
    byłego pracownika jest praktycznie niemożliwe.
    W pit-11 wpiszesz mu prawidłowe koszty a zaliczke na podatek taka jaka
    faktycznie zapłaciłaś (wyjdzie zaniżona zaliczka na podatek), w picie
    rocznym pracownik to ujmnie i automatycznie wyjdzie mu dopłata podatku
    ( albo mniejszy zwrot).
    Sama tak kiedys zrobiłam, skonsultowawszy się z biegłym i US
    (pracownik za 2 miesiące miał pomniejszaną zaliczke, bo nie zawiadomił
    że to teraz nie jest jego główne miejsce pracy).
    Możesz ewentualnie "dla siebie" skorygować listę płac lub dołaczyc do
    niej jakąś notatkę.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk