    From: w...@a...com (Weronikad)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: 28 Apr 2002 03:26:49 GMT
    Subject: Re: KTO MOZE MNIE WYTLUMACZYC???

    >From: "Krystian" k...@i...pl
    >Date: 4/27/02 5:59 PM Pacific Daylight Time
    >

    >po pierwsze droga Pani
    >czlowiek jest bezwartosciowy poniewaz jego wartosci nie mozna wycenic
    >i obrazila pani wszystkich tutaj na okolo sugerujac ze mozna ludzi wycenic
    >poprzez wskaznik pieniadza,

    przepraszam, Pan jeszcze do tego nie przywykl?

    >po drugie 700 000 $ to duzo pieniedzy ale nie tak duzo by szalec po calym
    >swiecie
    >i duzo lepiej za te pieniadze urzadzi sie w Polsce niz np w Niemczech
    >a np w USA jest to swietna kwota ale nie na tak stosunkowo wystawne zycie na
    >jakie mozna by bylo sobie pozwolic u nas

    Ja nie mowie o zyciu, ja mowie o kupowaniu nieruchomosci. Przejesc mozna
    wszedzie i kazda sume. Prosze Pana z $700.000 w gotowce w kazdym kraju kupie
    ladny kawalek nieruchomosci. Kupie w kraju gdzie jest stabilny system
    podatkowy, dobre drogi i autostrady, niska przestepczosc, dobry albo wspanialy
    klimat. Jak sie ma do tego zadymiona, brudna Gdynia z wysokim poziomem bakterii
    w wodach Baltyku? Nie ma o czym mowic.