    From: w...@a...com (Weronikad)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: 23 Apr 2002 00:31:59 GMT
    Subject: Re: KTO MOZE MNIE WYTLUMACZYC???

    >From: "inkoguto" p...@b...pl
    >Date: 4/22/02 12:13 PM Pacific Daylight Time
    >

    >Wolny rynek.
    >Ka?dy mo?e wo?aae cen? jaka mu si? podoba.
    >A czemu nie milion za metr kwadratowy pla?y ????
    >A ?e do transakcji nigdy w tej cenie nie dojdzie.....
    >
    >Przecie? identycznie jest z samochodami, choae jak auto d?ugo nie schodzi
    >cen? si? obni?a, albo rezygnuje ze sprzeda?y.
    >
    >Chcesz kupiae ode mnie mercedesa za milion ???:-)))

    nie, dziekuje. Wiem, ze wolny rynek, wolny az za wolny. Takie ceny to nie
    pojedynczy przypadek. Jak sie popatrzy na ogloszenia to az sie roi od wprost
    bzdurnych ogloszen. Ja zakladam ze ktos, kto placi za ogloszenie w prasie jest
    powaznie zainteresowanym sprzedaniem tego co oglasza. Dla czego wiec "wala"
    ceny z kapeluszy? Licza, ze glupi sie znajdzie? PO co wiec placic za ogloszenie
    jezeli to jest dla zabawy. Dalej nie rozumiem.