  • Data: 2002-04-26 11:40:29
    Temat: Re: KTO MOZE MNIE WYTLUMACZYC???
    Od: "Jolanta B" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie, dziekuje. Wiem, ze wolny rynek, wolny az za wolny. Takie ceny to nie
    > pojedynczy przypadek. Jak sie popatrzy na ogloszenia to az sie roi od
    wprost
    > bzdurnych ogloszen.

    skoro Ci to nie odpowiada, to dlaczego czytasz te ogloszenia?

    Ja zakladam ze ktos, kto placi za ogloszenie w prasie jest
    > powaznie zainteresowanym sprzedaniem tego co oglasza. Dla czego wiec
    "wala"
    > ceny z kapeluszy? Licza, ze glupi sie znajdzie? PO co wiec placic za
    ogloszenie
    > jezeli to jest dla zabawy.

    A jezeli chodzi o "ceny z kapelusza" - to skad wiesz, ze za takie wlasnie
    ceny nie znajda sie nabywcy atrakcyjnych dzialek czy nieruchomosci??

    >Dalej nie rozumiem.

    Troche wyobrazni - skoro to dla Ciebie jest cena za wysoka - nie oznacza
    przeciez, ze jest wysoka równiez dla Pana X. I wlasnie dzialki w Gdyni - w
    pewnych lokalizacjach - na klifie z widokiem na morze - sa bardzo chodliwym
    towarem... nawet za 700 000 $....

    pozdr
    Jola