  • Data: 2008-12-08 18:04:22
    Temat: Re: KPiR - samochód VAT / amortyzacja
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > IMVHO trzeba by się nieźle nakombinować, aby *używany* (a więc
    > jak rozumiem "używany w rozumieniu VAT", czyli dłużej niż
    > pół roku i tak dalej) samochód osobowy nie był zwolniony.
    > Ciekaw jestem więc, jak to zrobiłeś :)
    Ja kupowałem ponad rok temu i już wtedy miałem z tym problem. Jeśli już
    był sprzedawany samochód na fakturę, to z VAT, bo:
    - księgowa tak powiedziała
    - a da się inaczej??
    - co to jest "zw"??
    - panie, ja nie chcę problemów!
    - bo VAT był odliczony według "starej" ustawy (czyli chyba przed 03.2004)
    Chyba tylko ten ostatni argument ma jakiś sens, chociaż nie wiem. W
    każdym razie nie walczyłem, bo szkoda nerwów.

    Maciek