    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPiR (nigdy nie było metody kasowej)
    Date: Fri, 9 Mar 2007 21:48:26 +0100

    joan wrote:

    > Nie platnosc od zaplaty, a data platnosci od daty zaplaty, jak
    > napisal Twoj przedpisca. Data platnosci to dzien, ktory jest wskazany
    > na fakturze jako termin, w ktorym nalezy za te fakture zaplacic.

    Tak ciężko zauważyć, że przy tak skąpej definicji, to jest to samo
    jeśli tak sobie zdefiniujesz?
    "Data zapłaty to dzien, ktory jest wskazany na fakturze jako
    termin, w ktorym nalezy za te fakture zaplacic. Data płatności natomiast to
    dzien, w ktorym faktycznie zaplaciles."
    Mówmy zatem o terminach, a nie zapłacie czy płatności.
    Stąd właśnie moje żartobliwe pytanie.