  • Data: 2011-04-15 20:58:37
    Temat: Re: KPiR - jaki program jest najlepszy?
    Od: Elab <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jako profesjonaliści w tej dziedzinie, powinniście mieć jakąś odpowiedź
    > na to (da się, nie da się), a nie uchylać się od odpowiedzi gadając coś
    > o paranojach.

    Gotfryd zapytał:

    "Jaki *prawny* mechanizm chroni dane klientów przed brakiem
    dostępu?"

    w mojej ocenie te pytanie dotyczy de facto zabezpieczeń technicznych, a
    nie prawnych. Bo każdy kto choć trochę liznął ten temat, to wie że
    prawnie w informatyce (począwszy od Microsoftu, przez łącza TPSA, do baz
    danych oracla nawet tych za miliony dolarów), nikt niczego nie
    gwarantuje i wszyscy załączają klauzule o nieodpowiadaniu za dane a w
    zasadzie nieodpowiadaniu za cokolwiek, proponuję przeczytać jakąkolwiek
    licencję po której od razu się pozbędzie złudzeń ...