  • Data: 2011-11-29 11:37:32
    Temat: Re: KPIR /rejestry VAT na komputerze
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@1...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:111128.185931.pspp.648@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Że tak zapytam -- masz na piśmie szczegółowe instrukcję do Accessa?

    Domyślam się, ze nie chodzi Ci o instrukcję do Accessa jako takiego, ale o
    aplikację, z której korzystam? Nie, jest to aplikacja samodzielnie przez
    mnie napisana, więc w razie potrzeby jestem w stanie takie coś napisać, gdyż
    znam mechanizmy w niej zaszyte. W trakcie kontroli mówiłam o tym, że jest to
    wydruk z Accessa, ale nie wzbudziło to zainteresowania. Liczyły się rejestry
    i faktury - czyli papiery.

    marzatela
    http://www.szultaset.pl