  • Data: 2011-11-26 18:47:54
    Temat: Re: KPIR /rejestry VAT na komputerze
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:nxdl1d69v1hu$.m5n9sqzeon4c.dlg@40tude.net...
    > Wstyd się przyznac, ale prowadzę ręcznie ;). Czy moge robić np w excelu a
    > wydruki wpinać w teczkę ? Trzeba to zgłosić do US, czy wystarczy założyć/
    > prowdzić/mieć przy kontroli ?

    Ja też tak prowadzę. Wprawdzie nie w Excelu, a w Accessie (moja własna
    aplikacja) i co jakiś czas robie sobie wydruk raportu - KPiR i rejestry VAT.
    Miałam już kontrolę - wystąpiłam o zwrot VAT-u , licząc na to, że mnie
    wezwą. Telefon ze skarbówki miałam dzień po złożeniu VAT-7K. Pojechałąm z
    wydrukami i fakturami - wszystko OK, żadnych zastrzeżeń. Zadawałam dużo
    pytań, gdyż jeżeli coś robię nie tak, to wolałąm doweidzieć się od razu, a
    nie po kilku latach i ewentualnym powielaniu jaiegoś błędu.

    marzatela
    http://www.szultaset.pl