  • 1. Data: 2010-04-11 20:15:22
    Temat: Re: KPIR "pusty" miesiąc
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-04-2010 o 21:43:22 jarandy <j...@o...pl> napisał(a):

    > Witam. Mam DG na KPIR + VAT(Kwartalnie) oraz etat.
    > Płacę tylko zdrowotne, bywają miesiące że nie mam wcale przychodów ani
    > kosztów.
    > W takich "pustych" miesiącach nie mogę wydrukować KPiR na miesiąc "x" ,
    > bo w tym
    > miesiącu nie ma zapisów w KPiR.
    > Czy można mieć księgę KPiR, która niektóre miesiące ma niewydrukowane ?
    > Program komputerowy mi to uniemożliwia, bo nie ma w księdze żadnych
    > wpisów na
    > miesiąc, który chcę zamknąć.
    > Czy co miesiąc musi być jakiś zapis w KPiR ?

    A zszywaczy nie możesz kupić :-) ?

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2010-04-11 20:23:09
    Od: jarandy <j...@o...pl>

    :-) Ale nie chce tak kombinować, to nienormalne.
    KPiR to rachunek kosztów i  przychodów a nie myślenie czy w tym
    miesiącu kupić te zszywacze czy nie ;-)

  • 3. Data: 2010-04-11 20:32:11
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-04-2010 o 22:23:09 jarandy <j...@o...pl> napisał(a):

    > :-) Ale nie chce tak kombinować, to nienormalne.

    Przecież kombinujesz - więc chciałem pomóc.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-04-12 05:02:59
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > wpisów na
    > miesiąc, który chcę zamknąć.
    > Czy co miesiąc musi być jakiś zapis w KPiR ?

    Oddrukuj i podpisz, lub tylko podpisz i zostaw tą pustą kartę - możesz sobie
    jakąś Zetkę postawić lub X

  • 5. Data: 2010-04-12 08:31:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Apr 2010, Tomek wrote:

    > A zszywaczy nie możesz kupić :-) ?

    Celem wetknięcia autorowi programu tu i ówdzie? :)
    IMVHO powinen go powiadomić, że program ma błąd.
    *Formalnie* rozporządzenie nakazuje, aby w przypadku kiedy program nie
    pozwala wydrukować prawidłowej KPiR, prowadzić osobną KPiR "ręcznie"
    do której przepisuje się wartości z wydruków.
    Żeby nie było - nie sądzę aby ktoś się przyczepił. Ale to co innego
    niż "litera prawa" :)

    pzdr, Gotfryd