  • 1. Data: 2010-04-10 21:44:01
    Temat: zus zdrowotne
    Od: "Jerzy" <j...@w...pl>

    Witam,
    Tak się ostatnio zakręciłem że zapłaciłem dwa razy składkę zdrowotną za
    marzec 2010.
    Czy mogę po prostu nie płacić za kwiecień czy mam jakąś korektę wystosować?

    Pzdr,
    Jurek

  • 2. Data: 2010-04-11 09:45:30
    Temat: Re: zus zdrowotne
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jerzy wrote:
    > Tak się ostatnio zakręciłem że zapłaciłem dwa razy składkę zdrowotną
    > za marzec 2010.
    > Czy mogę po prostu nie płacić za kwiecień czy mam jakąś korektę
    > wystosować?

    Wystarczy pisemko (mieli kiedyś nawet jakiś standard druczek w ZUS),
    w którym poprosisz o przeksięgowanie wpłaty o identyfikatorze
    01 03 2010 na wpłatę 01 04 2010.
    Bez tego też pewnie nic się stanie, choć nie wiem jak tam wygląda
    rozliczenie
    niedopłat w zdrowotnym - albo system sam wyłapie i wezwą do prostowania albo
    przy żadaniu zaświadczenia o niezaleganiu wyjdzie.