  • Data: 2010-04-11 20:23:09
    Temat: Re: KPIR "pusty" miesiąc
    Od: jarandy <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    :-) Ale nie chce tak kombinować, to nienormalne.
    KPiR to rachunek kosztów i  przychodów a nie myślenie czy w tym
    miesiącu kupić te zszywacze czy nie ;-)

    Tomek pisze:
    Dnia
    11-04-2010 o 21:43:22 jarandy <j...@o...pl> napisał(a):

    Witam. Mam DG na KPIR + VAT(Kwartalnie) oraz
    etat.

    Płacę tylko zdrowotne, bywają miesiące że nie mam wcale przychodów ani
    kosztów.

    W takich "pustych" miesiącach nie mogę wydrukować KPiR na miesiąc "x" ,
    bo w tym

    miesiącu nie ma zapisów w KPiR.

    Czy można mieć księgę KPiR, która niektóre miesiące ma niewydrukowane ?

    Program komputerowy mi to uniemożliwia, bo nie ma w księdze żadnych
    wpisów na

    miesiąc, który chcę zamknąć.

    Czy co miesiąc musi być jakiś zapis w KPiR ?

    A zszywaczy nie możesz kupić :-) ?