eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKARTY PREPAID › Re: KARTY PREPAID
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu
    .pl!not-for-mail
    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KARTY PREPAID
    Date: Tue, 04 Jan 2005 14:19:23 +0100
    Organization: agh
    Lines: 44
    Message-ID: <cre549$biu$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    References: <crdjdn$j3d$1@fargo.cgs.pl>
    Reply-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Host: dara.kaniup.agh.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1104844746 11870 149.156.105.134 (4 Jan 2005 13:19:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Jan 2005 13:19:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:129726
    [ ukryj nagłówki ]

    tomitomk wrote:

    > Witam
    >
    > Sprzedaję w sklepie karty Prepaid i przychodzi klient i mówi że kupił u
    > mnie kartę prepaid zdrapał kod i mu nie zasiliło.
    > Kupił nową ofoliowaną, nieodpakowaną kartę, przychodzi z reklamacją
    > ze zdrapanym kodem itd...
    > Co ja mam mu powiedzieć?
    > Czy jest jakiś artykuł prawny który mówi iż to nie podlega reklamacji?
    >
    > Proszę o wskazanie takiego artykułu bądź co mam mówic w takim
    > przypadku
    >

    To nie jest takie oczywiste jak sie wydaje.

    Sa "upierdliwcy", ktorzy twierdza, ze Karta taka jest "towarem",
    i ze jest "niezgodna z umowa", bo nie spelnia funkcji jaka
    ma spelniac, wiec pan za toodpowiada.

    Wg mniejest tylko dowodem przedplaty za "usluge telekomunikacyjna"
    i "tego sie trzymam". Do kazdej karty daje paragon z KF z data nabycia,
    i odsylam jam moge najgrzeczniej do tego, kto twierdzi ze nie
    wykona oplaconej uslugi. Kazdego BARDZIEJ upierdliwego
    informuje, ze mmoge JEDYNIE zrobic to samo co ON.
    I wyslac karte do operatora, a zlozenie rekalmacji u mnie jedynie
    przedluzy sprawe.. , ja odpowiem gdy operator uzna,z e to sfalszowana
    karta.., a nie prawidlowo wykorzystana..

    NAJBARDZIEJ upierdliwa osobe wlasnie w ten sposob obsluzylem.
    Po uplywie ustawowego terminu napisalem to, co powiedzial operator...


    Trzeba sie tez zastanowic czy dla dobrego imienia firmy
    nie przepuscic "tej pierwszej" karty...
    i dla "sqwietego spokoju i dobrej "prasy" " nie dac
    NAWET NIESLUSZNIE drugiej karty..

    Pozdtawiam

    Boguslaw


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1