  • Data: 2002-05-22 14:35:49
    Temat: Re: Jeszcze VAT 7
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Orka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3ceb9c6b_2@news.vogel.pl...

    > Użytkownik BaLab <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:acfpvt$dm6$...@n...tpi.pl...

    > --------
    > Oczywiście, że ma.
    > Zajrzyj do rozp. MF z dnia 26 października 2000 r.
    > w sprawie wzorów deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług
    oraz
    > podatku akcyzowego - załącznik nr 2

    Rozumiem, że chodzi o fragment:
    --------------
    Część D. ROZLICZENIE PODATKU NALICZONEGO
    1. W tej części wykazuje się wyłącznie zakupy, w stosunku do których
    podatnikowi przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego od
    naleznego lub zwrot podatku naliczonego (...)
    ----------------
    Tak więc twierdzisz, że dla zakupów 0% te prawa nie przysługują? IMHO
    przysługują, tyle tylko, że stosując stawkę 0% vat do odliczenia
    wyniesie 0 zł :-).
    To tak jak z opodatkowaniem stawką 0%: to że wymiar podatku wynosi 0 zł,
    nie oznacza, że towar nie jest opodatkowany.
    Konkluzja: wpisujemy netto zakupów we wszystkich stawkach (oczywiscie
    bez zwolnionych i nie podlegających pod VAT).

    Chyba, że się mylę (?).

    Pozdrawiam,
    BaLab