    From: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jestem przerażony
    Date: Thu, 01 Apr 2004 08:21:13 +0200

    Dnia 2004-04-01 07:52, Użytkownik |Y|S napisał:

    > Zaraz zaraz.. powyżej napisałeś: Rodzice wychowują MNIE , ja utrzymuję ICH
    > Super , właśnie tak bym chciał. Ale to nie jest przełożenie na to jak
    > OBECNIE
    > działa ZUS - "statystycznie".
    Rozumiem, że w sytuacji, gdyby Twoi rodzice teraz pobierali emeryturę, a
    Ty (jak napisał Gotfryd) byś wyjechał zagranicę, to powinni przestać
    dostawać tą emeryturę? Lub gdybyś nie pracował wcale?

    > Hmm.. to ciekawe: zarabiając niewiele powyżej minimum socjalnego
    > podejmuję świadomą i odpowiedzialną decyzję nie posiadania dzieci
    > jako że nie byłbym w stanie zapewnić im godziwego życia więc..
    > mam płacić 50%większą składkę? Fajnie , tylko że w tym momencie
    > pozostanie mi gałąź i sznur kupiony na wyprzedaży....
    ...a bez wyższej składki pozostaje Ci śmierć głodowa. Bo niby kto się ma
    Tobą zajmować na starość, jeśli nie będziesz miał dzieci?

    Tomek