  • Data: 2004-04-01 06:32:51
    Temat: Re: Jestem przerażony
    Od: "|Y|S" <m...@S...SPAMERZYpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem, że w sytuacji, gdyby Twoi rodzice teraz pobierali emeryturę, a
    > Ty (jak napisał Gotfryd) byś wyjechał zagranicę, to powinni przestać
    > dostawać tą emeryturę? Lub gdybyś nie pracował wcale?
    >
    > ...a bez wyższej składki pozostaje Ci śmierć głodowa. Bo niby kto się ma
    > Tobą zajmować na starość, jeśli nie będziesz miał dzieci?

    A no właśnie! Przecież ja ciągle o tym mówię!! Może samo założenie
    że ktoś ma płacić za kogoś jest błędne. Ja cały czas piszę -
    chcę płacić SAM ZA SIEBIE!! Jakież to by było proste! Nieważne gdzie jestem
    ,
    nieważne czy jest niż czy wyż demograficzny , moje pieniądze to moje
    pieniądze! I już!
    A przy takich sumach jakimi dysponuje ZUS wystarczyłoby i na bezrobotnych
    jeśli by tylko
    mądrze nimi zarządzano, a nie budowano pałace , utrzymywano tłumy
    urzędników i
    łatano budżet...
    /Y\S