eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJestem łosiem, czyli zapomniany podatek od czynności cywilnoprawnych - › Re: Jestem łosiem, czyli zapomniany podatek od czynności cywilnoprawnych -
  • Data: 2008-11-27 00:47:31
    Temat: Re: Jestem łosiem, czyli zapomniany podatek od czynności cywilnoprawnych -
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Nov 2008, Tomek wrote:

    > Czemu?

    Nie napisałeś, że razem z deklaracją jest złożony czynny żal :P

    Za złożenie deklaracji po terminie bez czynnego żalu USy faktycznie
    dają mandat (znam taki przypadek).
    Po obejrzeniu druku PCC wychodzi, że jest to traktowane jako
    naigrywanie się z prawa - gość podpisuje, ze jest swiadom
    iż deklaracja ma być złożona w... ile to dni, 14?
    To jest małymi literami na druku :)
    Czyli oświadcza (własnym podpisem) że ma prawo... tam gdzie ma ;)
    (skoro składa *świadomie* później).

    pzdr, Gotfryd